mandag 16. juni 2008

Vårkonsert og pc


I kveld/går hadde BTS vårkonsert!
Konserten gikk utrolig bra, bortsett fra et par små unødvendige feil. Det er litt trist å tenke på at dette er kanskje siste gangen jeg møter en god del av denne gjengen på ett år.
Nå sitter jeg igjen med Guttesangen T-E-N-S-I-N-G (omskriving av Asshole) og ei basstromme som slår i hodet mitt. Godt tegn? Gidder ikke skrive mer om konserten i denne omgang, er trøtt. Slenger heller ut et bilde av Bandintroen. Killing in the Name of!
PC'en min kom hjem, etter å ha vært borte i flere uker. Jeg har virkelig savnet den, og det er deilig å skrive på et kjent tastatur.

Nå burde jeg egentlig sove, siden det er trekking i muntlig eksamen, Geografi og Engelsk. Min klasse har allerede vært oppe i eksamen, så jeg er ganske trygg på at jeg ikke kommer opp, men jeg burde virkelig dusje før jeg drar på skolen, ellers vil hele gata lukte svette.
God Natt!

3 kommentarer:

Ane sa...

E har herved utfordra d på bloggen min. Sjekk og skjønn: taztepriv.blogspot.com

MAri sa...

Du er da verved utfordret på Min blog!
Sjekk den ut
Maritrollet.blogspot.com

Vilde M. sa...

bloggen din er ikke akkurat oppdatert :P. Men det blir vel fort sånn når du ikke har nett hjemme ;). Gla i ræi å!

-Vilde-
tirage.blogg.no